My Story






28 April 2012
Sunday 29 April 2012 | 17:38:00 | 0 comments

assalamualaikum :) ari sabtu smlm , 28 april 2012 , aku dpt anugerah pelajar terbaik tingkatan 4 dan akademik terbaik sbb aku dpt num satu dlm kls and akaun tertinggi mse form4 2011. alhamdulillah :) ibu aku senyum je smlm. aku arap aku dpt buat ibu snyum mcm neh lg bile result SPM 2012 kua nati.aku akan pastikan ,aku naik pentas lg dgn bawa 9A :) doakan aku yee.


atas ni pic mase tga tgu majlis nk mula.bosan gilaa.1 jam lebih aku tgu -_-



ha, yg atas neh pulak mse amek sijil :)



lepas amek sijil.adk aku sbok2 je nk amek gmbr.aku pn tgok jela.hihi .



smentara tgu org len amek sijil , posing jap ;P



aku dpt sijil and yg atas neh.hihi.


hey , korg ! thun 2012 neh aku akan hadapi peperiksaan besar iaitu SPM . doakan aku yee :)








/