My Story






al kisah~
Wednesday 20 November 2013 | 16:17:00 | 0 comments

assalamualaikum, hye awak, awak dan awak :) masa berlalu dgn cepatnyaa.. lg sebulan lebih nk msok tahun baru. umurku semakin meningkat.. adoi, tak syoknya makin tua...... hmmm teringat masa mula2 msok kmp.berdebar debar tak terkata. maklum lah, bakal ditinggalkn ibu.hikhikhik~ sebulan menanges sbb rindu ibu tahap maksimum! termsok roomate2 aku.tiap2 mlm ktaorg nanges.hahahaha..mse tu tak bpe nk ckp dgn roomate sbb bru knl kan..setiap mlm masing2 layan prasaan. smggu orientasi tu nk buat pape , trbayang muka ibu. pegi sana tringat ibu, pegi sini tringat ibu.punya lah rindu.hahaha setiap mse call or mcg ibu. tp lpas msok bulan kedua, da tak nanges mlm2.dah tak heran dah.hahaha hmm kat kmp lah, aku start rapat dgn budak yg bernama MKA.dr tak suka jd suka. dr meluat jd sayang. hahaha.. al kisah~ bermula dgn mento mentee....kami dlm mento mentee yg sama..dia jadi ketua. dlm fikiran aku mse tu, dia xboleh diharap.hahaha then, masa masuk kls, nmpk dia lg.kami satu kls pula.....aku rse bosan sbb muka yg sama.dah la laki sikit je.. xdapek nk usha mamat2 lain.kahkahkah~ lantaran itu,ceh lantaran.hahaha masa koko pulak, kitaorg dlm kelab yg sama lg iaitu kawad kaki.haihhh mse tu aku rse rugi sbb jmpe org yg sama  je.mcm tak berkembang je.kesian aku. mse tu pulak dlm koko tu, dia jd bendahari dan aku naib bendahari.hadoiii mse tu aku sntiase berdoa spye kami tidak dijodohkn.kikikiki xD start ctu,aku mintak num ahli2 kawad kaki trmsok MKA.start ctu jugak lah aku call MKA tnye kje tuto disebabkan iman (ketua kls) tak reti2 nk jwb call. MKA pun kdg2 ade tnye kje tuto.smpai lah kitaorg mcg merapu.hehe sbbkn die sporting, gila2 and tak mudah kecil hati, aku jd suka kwn dgn dia.aku slalu cerita psl someone kat dia.dan dia pun kdg2 cte psl someone kat aku.tp die tu susa nk cte. kne paksa bru cte.haih sabo jela kan. seterusnya bnde yg sama lg, kitaorg sama2 gagal lathan pengurusan perniagaan yg cikgu bg.aku dan dia je yg gagal time tu.malu tak terkata la kan.cikgu pulak denda kitaorg nyanyi.perghhh mengigil aku ble ckp psl nyanyi.aku ni dah pemalu orgnya.hakhakhak xD aku dgn MKA slalu dpt bnde yg sama. group speaking muet pn sama dgn MKA.aku tertanya tanya smpai skg, knpe kitaorg slalu sama? ada jodoh kah? atau kebetulan saje? hmmm tu wallahualam. yg pntg,makin lama aku rapat dgn MKA,aku makin syg kat MKA. dlu doa spye tidak dijodohkn bersama.tp skg aku doa spye aku dgn MKA dijodohkn bersama.hikhikhik~ sayang woo kt MKA.dia ade byk kelebihan. dia baik dan dia boleh jd pemimpin yg baik wlaupn die pelat.hahahaha pelat dia trsgt lah comeeeeeeeelllllllll.....hehehe <3





/