My Story






cutiiiiiiiiiiiiiiii
Friday 13 June 2014 | 13:33:00 | 0 comments

hello~ ok,harini aku nk cte pasal cuti..hahahaha lpas aku hbis je matrik,aku rse heaven gila! even kdg2 rindu kt kmp,aku tetap bahagia dirumah.kikiki dan kdg2 bosan gak duk uma sbb xthu nk wtpe n xthu nk pk ape kannn..tp tu lah,aku lg prefer cuti brbanding blajo.hehehe aku rindu jgak la kat kmp,kwn2,ckgu, n din.tp yelah, nk wt cane.xkan selama lamanya nk duk sana kan . hmmm sjak aku blek umah,aku rse enjoy gila dan bebas! hahaha dlu duk kmp, terikat gn praturan.tp skg, xde spe nk halang aku wtpe.hihihihihi setiap mse makan jeeee..kuikuikui...hampir stiap hari aku mkn lua.mcd lah,kfc lah,secret recipe lah, chicken rice shop, kenny rogers,pizza,semua aku pegi.hehe lepas gian.dlu kt kmp,hujung mggu bru dpt mkn bnd2 cmtu. da la kne pi kedah klu nk mkn mcd.pnat woooo ~ then , jalan2,shopping.hihihi..gi TS,mid,aeon,byk lah...rse sonok lak.hehehe...tp takkan semuanya xkan lama..bln 9 klu aku dpt U,aku kne blaja blek.sobsob T.T sedihhh.....harap sgt dpt course akaun..tak pun kewangan atau yg ada kaitan dgn kos akaun..harap sgt....




/