My Story






family
Tuesday 17 June 2014 | 11:39:00 | 0 comments

hi , assalamualaikum ~ harini aku nk cte psl family aku.hehehe ~ okay, firstly, family aku ada 6 ahli. ayah,ibu,aku, na,adik, dan aud. mula2 aku nk cte psl ayah iaitu ketua keluarga dlm family aku.nama ayah aku shahariman bin sulaiman.ayah aku ni jenis yg x campur org.klu nk kua ke ape msti dgn family.mmg jarang yg tramat sgt kalau nk kua dgn kwn ayah aku ni..ayah aku baik dan kdg2 agk tegas.ayah aku ske bwk ktaorg satu family kua gi mkn and jalan2.ayah aku klu mntak ape pn,die bg.cuma cpt dgn lmbt lah.kdg2 die ckp xbole tp smggu dua die pun bg.ayah aku mmg the best lah.ske tlg aku,ske dga ape aku nk bebel,ske blanje mkn.huhuhuhu..aku klu gaduh dgn org trok2 , aku akan cte kt ayah aku.ayh aku bg respon kau2 punya.mmg best ah! ayah aku skali kutuk org yg aku gaduh n skong aku.hewhewhew...yg pntg,aku syg ayah aku.bg aku ayah aku lain dr yg lain.ayah aku mmg trbaik bg aku.hehehe k, kedua aku nk cte psl ibu aku.nama ibu aku, rohana binti ariffin.ibu aku mmg the best...kne buli dgn kwn pn diam je.klu aku,da hempukk2 dah..mk aku ni pnyabar org nya.dlm family aku,mk aku lah plg pnyabar.wlau mcm mne trok msalah mk aku,mk aku tetap sbar.then,mk aku pn mcm ayah aku,klu mntak ape pn confirm dpt.mntk la duit byk mne, mk aku bg jeee...smpaikan satu hari mk aku ckp mk aku bg je ape ktaorg nk.nk duit,mk aku akan bg...xde duit,mntk die.aslkn ktaorg tak brhutang,xmntak org lain.tujuan mk aku bg ape yg ktaorg mntk hanya kerana xnk ktaorg mencuri, meminta, berhutang atau buat prkara ngatif..btapa sygnya mk aku kat aku dgn adk2 aku.lg satu,mk aku TAK PERNAH marah ataupun pukul ktaorg.apatah lg maki..jauh skali.even prkataan bodoh pn xpena kua dr mulut mk aku.nk ckp ktaorg mls pn mk aku cuma ckp mim je..sbb bg mk aku, stiap kata2 yg dia kuarkn tu satu doa.so,mk aku mmg xpena maki dan pukul ktaorg adk bradik.mk aku jgak tmpt aku brcerita semua bnde.aku tpu org pn aku cte kt aku.cuma satu situasi je aku xcte iaitu klu gduh trok2 dgn org.hihihi klu situasi cenggitu,aku cte kt ayah jeee...yg lain,aku cte semua kt mk aku.aku takde satu rahsia pn dgn mk aku.aku ske org tu ,aku ckp.aku nk jmpe dgn bf,aku ckp.semua aku ckp.mk aku pena ckp,tiada rahsia antara kite.mk aku ckp die xkn marah klu aku buat bnde buruk skali pn aslkn aku cte kat dia.haa..spanjang aku berkwn dgn org lain ,aku xpena jmpe mk kwn aku mcm mk aku.huhuhu smpaikn kwn aku sume bole msok gn mk aku, kwn2 aku ckp mk aku mmg plg best.haa..hebat x mk aku.hihihi..okay,sterusnya aku.nama aku, sarah juliana binti shahariman.aku anak sulung dr 4 org adk bradik.aku ni mmg byk klemahan.xyah la cte.dan salah satu kebaikkn aku,aku jnis yg cpt kesian pd seseorang wlaupn seseorang tu aku pena bnci atau gaduh tp ble pape , aku akan tlg jgak snyap2 sbb aku kesian.aku xbole tgok org susa,aku jd tlalu ksian.okay, next,adk aku ,anak kedua iaitu sabrina balqis.haa die ni sensitip orgnya..sikit2 nk merajuk.rse nk cepuk2 je kdg2 tu..pstu die yg plg pndai brdikari dlm adk bradik ktaorg.aku rpat dgn die dlm mse yg sme,aku slalu gduh gn die gak.hihihihi...okay, adik aku yg sterusnya,anak ketiga iaitu siti sakinah..die ni mmg jnis yg pnakut dan lembik! hahaha semua die tkot.kne marah sikit nanges.kne buli sikit nanges.tp dia yg plg pndai dlm adk bradik aku ni.die sntiase dpt straight A dlm exam besa..hmmm adik aku yg last skali pulak,anak keempat iaitu daud.haaa daud ni ske bola.sggop kmpul die smata2 nk beli bola,baju bola,kasut bola,mcm2 la yg brkaitan dgn bola.sggop habis duit ratusan demi bola je.die ni klu aku suruh confirm dia buat.tp die bebel2 dlu lah,ckp aku pmls blablabla.hahaha last one about him,die plg famous kt skola dan rmi pminat! hahaha pmpuan keliling pinggang woiiii...aku xthu knp die rmi pmnat sdgkan aku tgok dia biasa2 je.maybe sbb die adk aku.hihihihi..k lah, ni je yg aku nk cte :) pape pun,aku syg family aku..




/